play_arrow

پادکست های موج فرهنگ

دانلود پادکست موج فرهنگ قسمت 11 “کلیک کنید”

علی علیزاده ژانویه 24, 2018 240


زمینه
share close

باسلام خدمت همه شنوندگان محترم این اثر – تیم صداهای همراه با ارائه این اثر (موج فرهنگ) اثر بخش ترین اتفاق هر زندگی را بوجود آوردند، مطمینم بعد از شنیدن هر قسمت از این پادکست سعی میکنیم بهتر و با کیفیت تر زندگی کنیم.

موج فرهنگ 11 – استودیو صداهای همراه

موج فرهنگ 11
داستانی از خاطرات چرچیل

گوینده: علیرضا شعبانعلی

استودیو صداهای همراه
تقدیم میکند
www.accvs.com
@accompanimentvoicesstudio

www.accvs.com

صدابردار: علی علیزاده

توضحات از این فعالیت :

موج فرهنگ فقط فقط برای ایجاد تحول در زندگیتون و بهتر شدن کیفیت زندگی ساخته شده، خوش بین بودن شما شنوندگان محترم میتونه کمک کنه راه های جدیدی که بهتون پیشنهاد میشه رو تو زندگیتون عملی کنید.

/ موج فرهنگ – استودیو صداهای همراه تقدیم میکند.

 

لینک دانلود

 

  • نام: وینستون لئونارد اسپنسر چرچیل
  • تولد: ۳۰ نوامبر ۱۸۷۴ – بلنهایم پالاس، آکسفوردشر، انگلستان
  • مرگ: صبح یکشنبه – ۲۴ ژانویه ۱۹۶۵ میلادی (۹۰ سال) – منطقهٔ هایدپارک گیت، شهر لندن
  • ملیت: بریتانیا
  • حزب سیاسی: حزب محافظه‌کار
  • همسر: کلمنتین چرچیل
  • فرزندان: دایانا، راندلف، سارا توچت-جسون، ماریگولد، مری سوامس
  • محل اقامت: کلیسای سینت مارتین، آکسفوردشر، انگلستان
  • پیشه: نویسنده، سیاستمدار
  • دین: انگلیکان
زندگی نامه وینستون چرچیل
 
سِر وینستون لئونارد اسپنسر چرچیل (به انگلیسی: Sir Winston Leonard Spencer-Churchill) (زادهٔ ۳۰ نوامبر ۱۸۷۴ – درگذشتهٔ ۲۴ ژانویهٔ ۱۹۶۵) سیاست‌مدار و نویسندهٔ بریتانیایی است که بین سال‌های ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۵، یعنی در طول جنگ جهانی دوم، و بار دیگر بین سال‌های ۱۹۵۱ تا ۱۹۵۵ نخست‌وزیر بریتانیا بود. او افسر ارتش بریتانیا نیز بود. چرچیل جایزهٔ نوبل ادبیات در سال ۱۹۵۳ را به‌خاطر نوشته‌هایش دریافت کرد.
مجلهٔ تایم در سال ۱۹۴۹ وینستون چرچیل را به‌عنوان «مرد نیمهٔ اول قرن بیستم» انتخاب کرد. چرچیل در میان عامهٔ مردم مظهر زیرکی و نیرنگ است. چرچیل سال ۱۹۴۰ نیز به‌عنوان مرد سال تایم انتخاب شده‌بود.او مشهور ترین چهره سیاسی دنیای دیپلماسی و مهمترین عضو از اعضای خاندان چرچیل می باشد.
دودمان چرچیل سه چهره برجسته دارد که عبارتند از:
1- جان چرچیل ( 1650 – 1722 ) او سر دودمان دوک های مالبورو و جد وینستون چرچیل میباشد که پس از انقلاب کرومول در دربار پادشاه دودمان دوباره بازگشته به سلطنت، دارای نفوذ و اعتبار فراوان گردید و در شمار گردانندگان چرخهای سیاسی – نظامی دستگاههای حکومت وقت درآمد. او ضمن فرماندهی در جنگهای فئودالی قاره اروپا عنوان دوک را برای خود و خانواده اش بدست آورد.
2- راندولف چرچیل ( 1849- 1895) اواز نوادگان جان چرچیل و سر فرانسیس دریک یکی از مشهورترین دزدان دریائی در زمان ملکه الیزابت یکم می باشد. او پدر چرچیل مشهور می باشد.
3- وینستون چرچیل ( 1874 – 1965 ) او در در شب 30 نوامبر 1874 دو ماه پیش از موعد در کاخ بلنهایم متولد شد. مادرش جنی جروم دختر یک میلیاردر آمریکائی و پدرش راندولف چرچیل یک سیاستمدار عضو مجلس انگلیس بود.
وینستون چرچیل در سن هفت سالگی به دبستان خصوصی اسکویت سپرده شد. او در دبستان به شنا و سوار کاری بسیار علاقه داشت. او پس از آنکه دو بار در امتحان ورودی آموزشگاه نظامی سند هرست شکست خورد، موفق به ورود به آن شد و در رسته سواره نظام به خدمت پرداخت. پدر او تقریبا همزمان با فارغ التحصیل شدن پسرش در گذشت. چرچیل بسیار تمایل داشت تا در جنگ های مستعمراتی بتواند نشان و امتیازی بگیرد. اما در سال 1895 جنگ کوبا آغاز شد و چرچیل به عنوان خبرنگار دیلی گرافیک به کوبا عزیمت کرد او در کوبا به کشیدن سیگار برگ و خواب نیمروزی که عادت اسپانیائی ها بود روی آورد. سپس در عملیات جنگی در هندوستان و سودان شرکت کرد.
 

 

7852cf55-a29b-43eb-a019-3bf0f3e851f2

برای شنیدن کارهای قبلی کلیک کنید:

دانلود پادکست موج فرهنگ قسمت ۱۰ “کلیک کنید”

دانلود پادکست موج فرهنگ قسمت ۹ “کلیک کنید”

دانلود پادکست موج فرهنگ قسمت ۸ “کلیک کنید”

دانلود پادکست موج فرهنگ قسمت ۷ “کلیک کنید”

دانلود پادکست موج فرهنگ قسمت ۶ “کلیک کنید”

لینک قسمت 10:

برجسب ها : , , , , .

Rate it
آواتار
نویسنده

علی علیزاده

علی علیزاده هستم، مدرس خودشناسی گوینده بازیگر آهنگساز صدابردار/تنظیم کننده

list بایگانی

ارسال نظر (0)

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *