رادیو همراه برنامه لحظه ها - تیم

رادیو لحظه ها – 33

علی علیزاده نوامبر 9, 2019 719


زمینه
share close

حیف که یادمان میرود بسیاری از آنچه امروز داریم همان دعاهایی بود که فکر میکردیم خدا آنها را نمی شنود! رادیو لحظه ها 33 رادیویی را میشنوید و میبینید.

بر عکس تمامی قسمت های دیگرمان، که کار صوتی درست میکردیم، من باب جذابیت بیشتر و انتقال بیشتر حس این سری کارها بصورت تصویری انجام شده و امیدواریم که حض کافی را ببرید.

دوستايى ك هميشه حال خوب دارن و شادن بگن اين حس خوب از كجاست و چطوره و چقد تو موفقيتشون تاثير داشته ؟

  • وقتی میدونی خدایی هست که از مادر بهت دلسوزتره این همه هواتو داره این همه نعمت رنگو وارنگ داده انقدز دوستت داره حواسش حسابی بهت هس  مگه میگه شاد نبود؟ 
  • خدا تو قلب هممون هس فقط باید حسش کنیم و باورش داشته باشیم،، شاد باشی دوستم 💙
  • می خواستم از این حال بد فرار کنم نمی تونستم. فایل صوتی حال خوب رو گوش دادم واقعا روم تاثیر گذاشتم و حداقلش فهمیدم می تونم حالمو خوب کنم اصلا بنظرم حس و حال دقیقا نشون میده به طور خودآگاه یا ناخوآگاه به چی داری توجه می کنی. اگه حالت بده یعنی به اتفاقات بد داری توجه می کنی و برعکس.
  • واقعا سپاس گذارم ی دنیا ممنون🙏

ما در این قسمت علاوه بر اینکه پادکست رادیو لحظه ها اپیزود 33 رادیویی را معرفی میکنیم و شمارا دعوت میکنیم تا گوش جان بسپارید به این قسمت، از این پست به بعد در قالب تصاویری که آماده شده است شمارا با استودیو صداهای همراه بیش از پیش آشنا میکنیم و خوشحالیم که شما در کنارمون هستید.

همایش پادکست
همایش پادکست

برجسب ها : , , , , , .

Rate it
ارسال نظر (0)

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *