play_arrow

پادکست های موج موفقیت - علی علیزاده

موج موفقیت قسمت 23 “کلیک کنید”

علی علیزاده ژانویه 2, 2018 147


زمینه
share close

پادکست موج موفقیت شماره 23

با سلام به همه شنوندگان عزیز و دوست داشتنی . من علی علیزاده  هستم مربی انگیزشی و مدرس کلاس های : تحول فردی ، تغییر الگوهای رفتاری (پارادایم شیفت) ، زبان بدن ، شخصیت شناسی دیسک .

موج موفقیت قسمت 23

استودیو صداهای همراه

به قلم #علی علیزاده

تنطیم و میکس از اســـــتودیو صــــداهای هـــــمراه

توضیحات این فعالیت :

موج موفقیت اولین موج استودیو صداهای همراه است، با هدف کمک به  همه عزیزانی که تجارت خود را شروع کردند. ما در این مجموعه پادکست ها کمک میکنیم همیشه در زمان حال باشید و از این حالت لذت ببرید، راهکارهایی که در این موج گفته می شود کاربردی و استاندارد  است و سعی شده با بیشترین بازده باشد، ممکن است بعضی از دوستان با گوش دادن به این پادکست ها  سوالاتی برایشان مطرح شود، راه های ارتباطی برای جواب به سوالات وجود دارد: از همین سایت استفاده کنید و پرسش های خود را مطرح نمایید.

/ موج موفقیت – استودیو صداهای همراه تقدیم میکند.

گویندگان:

علی علیزاده

شقایق نیک اختر

لینک دانلود

وقتی به تلاش‌هایم برای مبارزه با اضطراب فکر می‌کنم، می‌بینم که بیش از حد در آینده سیر می‌کنم. اینکه تا چه حد نگران چیزهایی می‌شوم که اتفاق نیفتاده و احتمالا هرگز رخ نخواهد داد، دیوانه‌کننده است. زندگی در زمان حال برای برخی از ما نیاز به تمرین دارد. من در تمام زندگی‌ام مشغول مبارزه با هیولای اضطراب بوده‌ام و به علت ناتوانیِ حاصل از ترس‌هایم موقعیت‌های عالیِ بسیاری را از دست داده‌ام. برخی از شما ممکن است بیشتر درگیر گذشته باشید و به همین علت افسردگی را تجربه کنید و به همین منوال روزهای‌تان را یکی پس از دیگری در حسرت دیروز بگذرانید. می‌دانم که زندگی با اضطراب و افسردگی طاقت‌فرساست پس شاید بهتر باشد که با تمرینِ زندگی در زمان حال، از انرژی‌ها، استعدادها و امکانات خود بهترین استفاده را ببریم. در این مقاله به عنوان یک روان‌شناس می‌خواهم تمرین‌های کاربردی‌ای را که قرار است خودم برای آموختنِ زندگی در زمان حال انجام بدهم با شما به اشتراک بگذارم. پس بیایید ببینیم که چگونه در زمان حال زندگی کنیم.

«با گذشته هیچ کاری ندارم، با آینده هم همین طور. من در زمان حال زندگی می‌کنم.» رالف امرسون

معایب زندگی در جایی غیر از زمان حال

اینکه ندانم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد مرا آشفته می‌کند. من دوست دارم موقعیت‌ها برایم پیش‌بینی‌پذیر باشند و وقتی اینطور نیست اضطرابی را که به درونم رخنه می‌کند احساس می‌کنم. ذهن من در برخورد با ناشناخته‌ها دست به پیش‌بینی اتفاقات آینده می‌زند. اضطراب باعث می‌شود این پیش‌بینی‌ها غالبا منفی باشند، و این خود باعث افزایش اضطراب می‌شود و چرخه‌ی معیوبی شکل می‌گیرد.

در هر صورت، کنترل داشتن بر زندگی خیالی واهی است. من نمی‌توانم آنچه را که برایم اتفاق می‌افتد کنترل کنم، اما می‌توانم با روشی مثبت با اضطراب روبرو بشوم. به عنوان روان‌شناس راه‌های زیادی برای کنار آمدن با اضطراب می‌شناسم، می‌توانم درباره‌ی آن صحبت کنم، بنویسم و از خودم خلاقیت نشان بدهم. می‌توانم بدَوم، یوگا انجام بدهم و درباره‌ی احساساتی که دارم با خودم صادق باشم. دیدن قیافه‌ی دوستم وقتی دارم درباره‌ی نگرانی‌هایم حرف می‌زنم من را به خنده می‌اندازد و متوجه می‌شوم که ترس‌هایم وقتی از ذهنم به زبانم جاری می‌شوند تا چه اندازه مضحک‌اند.

برای برخی از شما زندگی بیشتر در گذشته جریان دارد و در حسرت‌ها و تکرار آنچه دیگر نمی‌توانید تغییری در آنها بدهید. در چنین حالتی نیز چیزی که از دست می‌دهید زندگی در زمان حال و بهره بردن از روزی است که در اختیار دارید، اضافه شدن به حسرت‌ها در آینده و عمری که خیلی زود شاهد گذر آن خواهید بود.

Image result for ‫نگرش‬‎

7852cf55-a29b-43eb-a019-3bf0f3e851f2

برای شنیدن قسمت های قدیم تر کلیک کنید:

موج موفقیت قسمت ۲۱ “کلیک کنید”

موج موفقیت قسمت ۲۰ “کلیک کنید”

موج موفقیت قسمت ۱۹ “کلیک کنید”

موج موفقیت قسمت ۱۸ “کلیک کنید”

موج موفقیت قسمت ۱۷ “کلیک کنید”

لینک قسمت 23:

برجسب ها : , , , , .

Rate it
ارسال نظر (0)

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *