دانلود

تبلیغات از طریق استودیو صداهای همراه

علی علیزاده سپتامبر 8, 2018 640


زمینه
share close

باسلام، با توجه به فعالیت های جدی و متمکز تیم صداهای همراه و نیاز جامعه لازم دانستیم برای تبلیغات از طریق استودیو صداهای همراه مطالبت زیر را بیان کنیم:

 

روشهای تبلیغات از طریق استودیو صداهای همراه
  1. پادکست های مکرر و پرشنونده در زمینه : فرهنگ، تاریخ، ادبیات، هنر، خبر، روانشناسی، داستان کودک، مذهب، طنز، دلنوشته، نمایشنامه صوتی و مد و فشن ( صوتی )
  2. انیمیشن سازی ( تصویری و صوتی )
  3. فیلم برداری ( تصویری و صوتی )
  4. شبکه های مختلف رادیویی (رادیو البرز، رادیو ایران، رادیو جوان، رادیو صبا، رادیو سلامت، رادیو فرهنگ، رادیو اقتصاد و . . .) ( صوتی )
  5. مدیریت و جذب فالوور برای اینستاگرام و کمپین محلی (لوکال) ( خدمات اینترنتی )

 

  • دوستانی که علاقمند هستند از طریق پادکست کارشان منتشر شود دقت داشته باشند که در هر زمینه ای که مد نظرتان هست فایل های مربوطه را گوش دهند و با دقت هرچه تمام تر بعد از اطمینان از نوع پادکست، کار را به ما بسپارند ( مثلا شرکت ها و موسساتی که در زمینه آثار باستانی فعالیت دارند حتما از پادکست های تاریخی استفاده کنند و اگر موسسه ای یا شرکتی در زمینه موسیقی فعالیت دارد حتما از پادکست های خبری ، هنری یا ادبیاتمان استفاده کند و . . . )
  • دقت شود در تبلیغات از طریق پادکست تعداد قسمت پادکست انتخاب شده در بازه زمانی مثلا 1 سال تبلیغ خواهد شد برای مثال: شرکتی 10 قسمت از پادکست موج موفقیت را انتخاب کرده و میخواد هفته ای 1 قسمت هوا شود، یعنی 10 قسمت در دو ماه و نیم اجرا میگردد.
  • لازم به ذکر است که تبلیغات از طریق پادکست بدلیل اینکه در طول زمان انجام میگردد تاثیر خیلی زیادی دارد و از طرفی هزینه ای کمتر نسبت به بقیه روش های تبلیغ در بر خواهد داشت

 

  • تبلیغ از طریق شبکه های مختلف رادیویی به این صورت خواهد بود: ما با قرارداد هایی که با رادیو های ایران داریم، در برنامه های پر شنونده رادیو از شما شرکت یا موسسه تبلیغ خواهیم کرد و بازخوردی با بیشترین بازده را برای شما دوست گرامی خواهد داشت.

 

  • تبلیغ در زمینه انیمیشن سازی و فیلم برداری: تیم صداهای همراه با داشتن تیم پرقدرت انیمیشن سازی و فیلم برداری آماده تولید هرگونه تبلیغات بصورت تصویری نیز میباشد، تبلیغات در این گروه متفاوت می باشد، زیرا علاوه بر صوت ، تصویر هم داریم و تاثیر تبلیغ چندین برابر خواهد شد

 

  • اشتراک گذاری تبلیغات از طریق انیمیشن و فیلم برداری، در: اینستاگرام، تلگرام، فیس بوک، آپارات، یوتیوب، تماشا و دیگر سایت های معتبر و پر بازدید مطرح خواهد شد.

** پیشنهادی که به شما دوستان گرامی میشود:
پس از مطالعه و بررسی دقیق پادکست با ما در تماس باشید و سوالاتی که مطرح میگردد را بیان کرده تا با کمک هم به تخصص خود رونق داده و پیشرفت را ببینید.

 

 

تیم صداهای همراه کلیک کنید

 

 

 

 

برجسب ها : , , , , , , , , , .

Rate it
آواتار
نویسنده

علی علیزاده

علی علیزاده هستم، مدرس خودشناسی گوینده بازیگر آهنگساز صدابردار/تنظیم کننده

list بایگانی

ارسال نظر (0)

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *