اخبار فعالیت های تیم صداهای همراه

اســــتودیو صـــــداهای هــــمراه ” کلیک کنید “

علی علیزاده اکتبر 2, 2017 2331 2 3


زمینه
share close

با سلام به همه دوستای عزیز.  استودیو صداهای همراه تقدیم میکند :

استودیو صداهای همراه در سال 1393 تاسیس شد و تا به امروز فعالیت زیادی در راستای پیشبرد وظایف انسانی داشته، چشم انداز این استودیو بر اساس کار تیمی و فعالیت های پر انرژی و حس خوب بوده و با هدف خدمت رسانی و فرهنگسازی، رساندن پیام های اخلافی، فرهنگی، موفقیت و … می باشد.

تیم گویندگان

تیم نوازندگان

تیم نویسندگان

تیم انیمیشن

استودیو صداهای همراه ، جهت تولید برنامه های صوتی و تصویری اعم از برنامه های تلویزیونی ، سینمایی ، رادیویی ، موشن گرافیک ، پادکست و….نیاز به ضبط صدا به صدای دلخواه خود می باشد . فعالیت های استودیو صداهای همراه بشرح ذیل می باشد :

تبلیغات از طریق استودیو صداهای همراه
منشور اخلاقی استودیو صداهای همراه
برای انتخاب صدای مورد نظر از بانک تیم گویندگان استودیو صداهای همراه کلیک کنید.
تلاش ما :

داشتن تیمی پرقدرت ، متمرکز ، حرفه ای و قابل اعتماد در محیطی حرفه ای ( استودیویی 30 متری و اکوستیک ، دارای لایو روم )  برای رساندن شما به آنچیزی که نیاز دارید.

در آینده :

بزرگترین تیم همپارچه و یک دل جهت انجام کلیه امور مربوط به صدا از جمله اسپانسر مجریگری ، تهیه کنداکتور ضبط برنامه رادیویی ، رادیو لوکال و دوبلاژ ، یکی از بزرگترین برنامه هایمان تولید کتاب های صوتی می باشد

هدفمان :

از زمان شروع فعالیت تیم صداهای همراه هدف این تیم خدمت رسانی و فرهنگسازی بوده و با دید مثبت گرا ، انسان محور و راه حل محور سعی کردیم کارهایی ماندگار بسازیم.

  •  پس : 

اگر می توانید صحبت کنید، پس می توانید گوینده ای حرفه ای شویم!
این جمله تنها یک شعار نیست، این جمله حقیقتی است که بسیاری از اساتید خوانندگی در سراسر جهان بیان می کنند.
ممکن است خیلی ها به شما گفته باشند ذاتا صدای خوبی دارید. شاید هم برعکس، بدجوری توی ذوق شما زدند و از صدای شما ناراضی بودند ولی شما واقعا علاقمند به گویندگی هستید. برخی از شما هم احساس می کنید صدای خوبی دارید و می خواهید با آموزش و تمرین به بهترین حالت خودتان تبدیل شوید. پس ما هستیم .     

بطور خلاصه همکاری با ما دارای مزایای زیر است:

۱- یک تیم حرفه ای از گویندگان، نوازندگان و نویسندگان؛ وقتی کار ساخت اثر شما را اشخاص با سواد بالا در امر گویندگی و نویسندگی و موسیقی انجام می دهند، باید خیالتان از بابت بعد فنی کار راحت باشد و با اطمینان خاطر کارتان را نزد اساتید بزرگ کشور ببرید.

۲- رعایت انصاف در دریافت هزینه؛ همانطور که ذکر شد غیر حرفه ای ها با دریافت رقم های عجیب و غریب و بعضا اعمال غیراخلاقی، سعی در سوء استفاده از ناآگاهی برخی علاقه مندان به موسیقی دارند و منافع مادی شان مهم تر از ارائه اثری منحصر به فرد و اصولی و حرفه ای است. تلاشمان بر این است تا مبلغی که دریافت می کنیم بر اساس هزینه های واقعی و کیفیت واقعی اثر ارائه شده باشد.

۳- رضایت کامل و ۱۰۰% در پایان هر مرحله، داشتن رضایت کامل شما در هر یک از مراحل ۹ گانه بالا، هدفی است که ما دنبال می کنیم و این به ما آرامش می بخشد. بنابراین در راه کسب رضایت شما و همچنین رعایت اخلاق حرفه ای، ساعت ها وقت صرف می کنیم تا خروجی کار، بهترین باشد و رضایت خاطر شما تامین گردد.

۴- پوشش سلیقه های مختلف؛ می دانیم که هنر، سلیقه ایست.  هر شخصی با هر سلیقه و سبکی می تواند اثری منحصر بفرد داشته باشد. با توجه به اشراف سرپرست گویندگان و نوازندگان ما به مسائل فنی سبک های مختلف، شما می توانید کار خودتان را در سبک مورد نظرتان بخوانید.

۵- رزومه قوی؛ شاید بخواهیدکارهایی را که تا بحال توسط ما ساخته شده بشنوید. از کانال تلگرام و خود سایت نمونه کار کارهای مختلف را گوش کنید.

گوشه و کناری از استودیو صداهای همراه

استودیو صداهای همراه
استودیو صداهای همراه
استودیو صداهای همراه
استودیو صداهای همراه
استودیو صداهای همراه
استودیو صداهای همراه
استودیو سال 1399
استودیو صداهای همراه 1401
استودیو صداهای همراه 1401

برجسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , .

Rate it
آواتار
نویسنده

علی علیزاده

علی علیزاده هستم، مدرس خودشناسی گوینده بازیگر آهنگساز صدابردار/تنظیم کننده

list بایگانی

ارسال نظر (2)
  1. احمد رمضانی on نوامبر 12, 2019

    سلام
    بنده ویراستارم. آیا ممکنه برای نویسندگی و گویندگی با شما همکاری کنم. بیشتر وقتم را ویراستاری کرده ام؛ ولی گاهی هم نویسندگی کرده ام؛ کمی برای خودم و بیشتر برای دیگران.
    با دیدن سایت شما احساس کردم شاید بتوانم با شما همکاری و در زمینه گویندگی و نویسندگی رشد کنم.
    قم زندگی می‌کنم. آیا امکان دورکاری وجود دارد؟
    09191515288 رمضانی.

    • علی علیزاده on نوامبر 12, 2019

      سلام روزتون عالی،
      باعث افتخاره
      لطفا با این شماره تماس حاصل فرمایید: 09370937825 علیزاده

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *