پادکست کتابخوانی

پادکست موج کتابخوانی 10 ( کتاب انگلیسی )

علی علیزاده سپتامبر 30, 2020 71


زمینه
share close

سلامی به همه علاقمندان کتاب و کتابخوانی، پادکستی زیبا براتون درست کردیم با موضوع جذاب کتاب، این پادکست از سری پادکست های مجری و مصاحبه شونده هست، خواهشمندیم که کارها را بشنوید و نظراتتان را بما اعلام فرمایید، سعی شده با بهترین تاثیر کتابخوانی این پادکست خدمت شما دوستان ارائه گردد. هوا کردن پادکست کتابخوانی بمنظور حمایت استودیو صداهای همراه از این فرهنگ زیباست، با ما باشید و با هم میشنویم.
شنید موثر میتواند کمک کننده باشد، بما انگیزه بدهد و روش فکری را برای ما ایجاد کند. سعی کردیم با کیفیت عالی و حس دوستانه در کنارتان باشیم.
پادکست کلامی زیبا و دوست داشتنی از سمت گوینده می باشد برای آشنایی شما با آنچیزی که گوینده اطلاعاتی دارد و در قالب پادکست در فضایی دوستانه و صمیمی بیان میکند.
شما شنودنگان محترم با شنیدن این فایل و همراه شدن با ما میتوانید بما ایده هایی نو بدهید در تولید محتوای صوتی، زیبایی این نوع تولیدات محتوا بخاطر این موضوع هست که شما با ما در تولید محتوا شریک میشوید، نظر میدهید، نقد میکنید و بما کمک میکنید تا کیفیت کار بالا رود.
با ما و در کنار ما باشید، بمنظور فرهنگسازی و خدمت رسانی به تمام مردم ایران این فایل ها ایجاد شده است.

پادکست موج کتابخوانی
قسمت دهم
فصل دوم، بررسی کتاب ها به زبان انگلیسی، audio book
گوینده: Y.A.D
صدابردار: لشکرشکن
کیفیت: MP3
مدت زمان: 14 دقیقه
با ما باشید و فرهنگ زیبای کتاب خوانی را انتشار دهیم
پادکستی زیبا و متفاوت از استودیو صداهای همراه

برای ارتباط با استودیو صداهای همراه از لینک های زیر استفاده کنید:
وبسایت:
www.ACCVS.com
تلگرام:
@accompanimentvoicesstudio
اینستاگرام و گروه تلگرام:
@accvstudio

صحبت با شنوندگان:
فرهنگ کتابخانه فرهنگی که به زبان اختصاص پیدا نمیکنه  زبان انگلیسی زبان فارسی زبان روسی زبان چینی زبان ارمنی ودیگر زبانها می توانند کتاب های جذابی داشته باشد که به زبان فارسی هم ترجمه شده دوست عزیزی که این پادکست را ساختند مطمئناً مسلط به زبان انگلیسی هستند دوست دارم بشنوی کاراشون رو و نظر بدید به ما نقد کنید پیشنهاد بدید و کمکم کنید که این کار را بهتر پیش بره ممنون از شما و تشکر 

لینک دانلود قسمت دهم

برجسب ها : , , , .

Rate it
ارسال نظر (0)

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *