دسته‌بندی نشده

رادیو همراه برنامه لحظه ها 4 ” کلیک کنید “

علی علیزاده می 6, 2018 271


زمینه
share close

با سلام خدمت همه ی همراهان همیشگی با شما هستیم با : برنامه رادیو همراه برنامه ( دوم اردیبهشت رادیویی ) لحظه ها با ما همراه باشید.

لینک دانلود دوم اردیبهشت رادیویی

باتشکر از:

 گویندگان: امیر ماه نشان، میثم نصرالله زاده، حمیدرضا تالوئی

مجریان: شقایق نیک اختر، علیرضا شعبانعلی

نویسنده و سردبیر: علیرضا شعبانعلی

صدابردار و تهیه کننده: علی علیزاده

دوم اردیبهشت

ولادت امام سجاد (ع)

روز زمین پاک

زادروز قیصر امین پور 

زادروز زانیار خسروی

و هفته جوان را به همه مردم ایران زمین تبریک عرض میکنیم.

 ولادت با سعادت امام سجاد(ع)
امام زین العابدین (ع) در کوران رویدادهای سیاسی که در تکوین امت اسلام و ترسیم خطوط و ویژگی های تاریخی آن نقش به سزایی داشتند، قرار گرفته بود.
در خانه امیر مومنان امام علی(ع) دیده به جهان گشوده بود. درآن هنگام امام علی (ع ) مبارزه ای تلخ با دشمنان اسلام در جمل و صفین و نهروان را آغاز کرده بود. پدر حضرت سجاد، امام حسین، درآن روزگار علاه بر همکاری با پدرش در اداره امور مسلمانان، فرماندهی سپاه اسلام را نیز بر عهده داشت.

روز زمین پاک

روز جهانی زمین پاک هر ساله در 22 آوریل مصادف با 2 اردیبهشت در تمام دنیا برگزار و به همه مردم روی زمین یادآوری می شود که نباید سیاره خود “زمین” را فراموش کنند و به فکر حفظ آن باشند.

چند توصیه هر چند کوچک اما عملی در جهت حفظ پاکی زمین:

دوم اردیبهشت، روز زمین پاك

در صورتی که برای گذراندن تعطیلات یا استراحت به اماکن عمومی، پارک ها و محیط زیست کوهستان یا در پارک مراجعه می کنید حتماً کیسه زباله همراه خود داشته باشید و به فرزندان خود نیز رعایت پاکی محیط را آموزش بدهید.

استفاده از سطلهای زباله در معابر عمومی متأسفانه به اندازه کافی جدی گرفته نمی شود نگاهی به معابر و اطراف زباله دان های عمومی نشانگر این امر است که شعار (شهر ما، ‌خانه ما) اثر لازم را برای شهروندان نداشته است.

دوم اردیبهشت، روز زمین پاك

حتماً ساعت بیرون گذاشتن زباله را به خاطر بسپارید و سعی کنید در همان ساعت زباله را با پوشش کامل در محل مناسب قرار دهید تا سهم خود را هر چند کوچک در پاکی محل زندگی خود ادا نمائید.

زادروز قیصر امین پور 

۲ اردیبهشت یادآور زادروز دکتر قیصر امین‌پور شاعر شهیر ایران و بختیاری و استاد دانشکده ادبیات دانشگاه تهران است.
قیصر امین‌پور در ۲ اردیبهشت ۱۳۳۸ در روستای گتوند (شهرستان امروزی گتوند) در منطقه بختیاری به دنیا آمد. دوره راهنمایی و متوسطه خود را در دزفول گذراند و در سال ۱۳۵۷ در رشته دامپزشکی دانشگاه تهران پذیرفته شد، ولی پس از مدتی از تحصیل این رشته انصراف داد.
وی مجددا در سال ۱۳۶۳ و در رشته زبان و ادبیات فارسی به دانشگاه رفت و مدارج علمی این رشته را تا مقطع دکترا گذراند و در سال ۱۳۷۶ از پایان‌نامه دکترای خود با راهنمایی دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی با عنوان «سنت و نوآوری در شعر معاصر» دفاع کرد.

زادروز زانیار خسروی

زانیار خسروی (زادهٔ ۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران)، خواننده، مدل تبلیغاتی، آهنگساز، ترانه‌سرا، تنظیم‌کننده است که در ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ اولین آلبوم رسمی خود را به نام ۲۸ منتشر نمود.

زانیار، برادر کوچک تر سیروان خسروی دیگر خواننده پاپ است. او پس از مدت ها انتظار مجوز رسمی فعالیت خود را دریافت کرد. او با انتشار آثارش به محبوبیت زیادی در فضای مجازی دست یافت.

سبک موسیقی زانیار خسروی پاپ است.

7852cf55-a29b-43eb-a019-3bf0f3e851f2

بقیه کارهای رادیو همراه، برنامه لحظه ها را در زیر میشنویم:

رادیو همراه برنامه لحظه ها ۱″ کلیک کنید “

رادیو همراه برنامه لحظه ها ۲″ کلیک کنید “

رادیو همراه برنامه لحظه ها ۳ ” کلیک کنید “

برجسب ها : , , , , , , , , , , , .

Rate it
ارسال نظر (0)

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *