play_arrow

پادکست های موج فرهنگ

دانلود پادکست موج فرهنگ قسمت 18 “کلیک کنید”

علی علیزاده فوریه 25, 2018 145


زمینه
share close

باسلام خدمت همه شنوندگان محترم این اثر – تیم صداهای همراه با ارائه این اثر ( موج فرهنگ ) اثر بخش ترین اتفاق هر زندگی را بوجود آوردند، مطمینم بعد از شنیدن هر قسمت از این پادکست سعی میکنیم بهتر و با کیفیت تر زندگی کنیم.

🔹موج فرهنگ 18
فریدون و پسرانش_قسمت اول

🔘گوینده:علیرضا شعبانعلی

🌺کاری دیگر از استودیو صداهای همراه

راه های ارتباطی :☎📞
www.accvs.com
INSTA: accvstudio
@accompanimentvoicesstudio

صدابردار: علی علیزاده

توضحات از این فعالیت :

موج فرهنگ فقط فقط برای ایجاد تحول در زندگیتون و بهتر شدن کیفیت زندگی ساخته شده، خوش بین بودن شما شنوندگان محترم میتونه کمک کنه راه های جدیدی که بهتون پیشنهاد میشه رو تو زندگیتون عملی کنید.

/ موج فرهنگ – استودیو صداهای همراه تقدیم میکند.

لینک دانلود

 

سالھا گذشت و خداوند به فريدون سه پسر داد ولی بر آنھا نامی نگذاشت.چون پسران به سن کدخدائی رسيدند، يعنی زمان ھمسر گرفتنشان، فريدون از پادشاه يمن سه دخترش را برای پسرانش خواستگاری کرد.پادشاه يمن پسران را به يمن دعوت کرد و بعد از آزمايش آنھا، با ازدواجشان موافقت کرد. بعد از ازدواج و بازگشت بسرزمين خودشان فريدون نيز آزمايشی از پسرانش کرد. آزمايش از اين قرار بود که با افسون اژدھائی درست کرد و به پسر بزرگ گفت به جنگ او برود و خلق خدا را از شر اژدھا رھا کند.پسر بزرگ گفت آدم عاقل با اژدھا نميجنگد.پسر ميانی فرار کرد و پسر کوچک فرياد برآورد و به اژدھا حمله کرد
ولی فريدون با افسون ديگر اژدھا را ناپديد کرد. فريدون به فرزندانش گفت آن اژدھا من بودم و برای آزمايش شما اين کار را کردم و اکنون نامتان را ميگويم:فرزند بزرگم، نام تو سلم است چه سلامت از چنگ اژدھا گريختی . و تو فرزند دومی که کمان به زه کردی و گريختی تو را تور (شغال)نام نھادم . اما فرزند کوچک من که دلير و جوان و آگاه بود شايسته ستايش
است و اورا ايرج نام نھادم . اکنون ھمسران شما را نام ميگذارم.زن سلم را آرزو و زن تور را ماه و زن ايرج را سھی که ستاره ناھيد به زيبائی او نيست نام نھادم .
ستاره شناسان طالع سلم را ستاره مشتری ، طالع تور را شير و طالع ايرج را ھرچه جستند معلوم نشد ، چه در جنگ و آشوب بود.فريدون چون راز کيھان را می دانست از سرنوشت ايرج اندوھگين شد. اما با خواست خداوند دليری نتوان کرد.
فريدون کشور خود را به سه بخش تقسيم کرد.يکی روم و باختر، که آنرا به سلم داد، يکی ترک و چين که آنرا به تور داد و سوم دشت گردان ايران زمين که به ايرج رسيد.
از ايشان چونوبت به ايرج رسيد

 

دانلود پادکست موج فرهنگ قسمت ۱۰ “کلیک کنید”

 

لینک قسمت 18:

برجسب ها : , , , , , , .

Rate it
آواتار
نویسنده

علی علیزاده

علی علیزاده هستم، مدرس خودشناسی گوینده بازیگر آهنگساز صدابردار/تنظیم کننده

list بایگانی

ارسال نظر (0)

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *