play_arrow

پادکست های موج فرهنگ

دانلود پادکست موج فرهنگ قسمت 14 “کلیک کنید”

علی علیزاده فوریه 21, 2018 318


زمینه
share close

باسلام خدمت همه شنوندگان محترم این اثر – تیم صداهای همراه با ارائه این اثر ( موج فرهنگ ) اثر بخش ترین اتفاق هر زندگی را بوجود آوردند، مطمینم بعد از شنیدن هر قسمت از این پادکست سعی میکنیم بهتر و با کیفیت تر زندگی کنیم.

موج فرهنگ 14- گنجشک و خدا
استودیو صداهای همراه

گویندگان:
علیرضا شعبانعلی
فاطمه امیری

 

صدابردار: علی علیزاده

سرپرست گویندگان: علیرضا شعبانعلی

راه های ارتباطی :☎📞
www.accvs.com
INSTA: accvstudio
@accompanimentvoicesstudio

توضحات از این فعالیت :

موج فرهنگ فقط فقط برای ایجاد تحول در زندگیتون و بهتر شدن کیفیت زندگی ساخته شده، خوش بین بودن شما شنوندگان محترم میتونه کمک کنه راه های جدیدی که بهتون پیشنهاد میشه رو تو زندگیتون عملی کنید.

/ موج فرهنگ – استودیو صداهای همراه تقدیم میکند.

لینک دانلود

 1- هنگام نيايش با خدا تصور كنيد كه همانند بچه كوچكي هستيد كه با پدر و مادري كه آن­ها را دوست داريد و احساس علاقه مشتركي با هم داريد صحبت مي­كنيد. پس هر چيزي را كه در قلب يا ذهنتان داريد به خداوند بگوئيد.

2- با خداوند با زبان ساده و زباني که هر روزه با آن صحبت مي­كنيد ارتباط برقرار كنيد. زيرا كه خداوند به همه زبان­ها آشنا مي­باشد نيازي نيست كه با زباني خاص با خداوند ارتباط برقرار كنيد وقتي­كه شما با پدر و مادر خود صحبت مي­كنيد به زبان ساده و روزمره خود با آن­ها مكالمه می­كنيد و از نفع­ها و يا زبان رسمي خاصي استفاده نمي­كنيد. با پروردگارتان كه سرمنشاء وجودي شماست راحت باشيد اين نوع ارتباط رابطه شما را با او صميمي­تر و نزديك­تر مي­سازد..

3- در عين حال كه واقع­گرا هستيد به خداوند بگوييد كه واقعا از او چه مي­خواهيد اگر چيز خاصي از خداوند طلب مي­كنيد از او بخواهيد كه اگر به صلاح شما باشد آن را در اختيارتان قرار دهد و به او بگوييد هر آن­چه را كه او صلاح بداند مورد قبول شماست و تصميم­گيري نهايي را به او واگذار كنيد. اگر شما اين عمل را مداوم تكرار كنيد در سرنوشت خودتان تاثير خواهد گذاشت زيرا كه او قادر است هر آن­چه را كه شما مايل به داشتن آن هستيد در اختيارتان قرار دهد. (چقدر تاسف برانگيز است كه ما به خاطر خواسته­هاي كوچك خودمان نعمت­هايي كه خداوند خواستار عطاي آن به ماست از دست مي­دهيم چيزهايي كه شايد يك قسمت بسيار كوچكي از نعمات خداوند است)

4- تمرين كنيد تا جايي­كه امكان­پذير باشد اوقات زندگيتان را با راز و نياز با خدا بگذرانيد به عنوان مثال: هنگام رانندگي به جاي هزاران فكر پوچ و بيهوده­اي كه به سراغ شما مي­آيند تمرين كنيد كه با او صحبت كنيد وقتي­كه با كسي جايي مي­رويد و آن شخص در صندلي جلويي شما مي­نشيند شما شروع به صحبت كردن با او مي­كنيد تصور كنيد كه خداوند در صندلي جلويي شما نشسته است زيرا كه او حاضر مطلق است و يا وقتي­كه منتظر اتوبوس يا مترو مي­باشيد اين كار را تمرين و تكرار كنيد و مهم­تر از همه هنگام خوابيدن است قبل از خواب با او درد دل كنيد و اگر خسته بوديد مي­توانيد در رخت­خواب خود دراز بكشيد و بعد از استراحت شروع به راز و نياز كنيد آن وقت خواهيد ديد كه خداوند زيباترين نغمه لالايي را برايتان خواهد سرود .

5- به جاي صحبت كردن با او مي­توانيد به او فكر كنيد، فكر كنيد كه خداوند چقدر مهربان است هميشه هدايتگر شماست و در كنار شماست.

6- فقط براي خودتان دعا نكنيد براي ديگران از جمله همسايه، آشنا، دوست نيز دعا كنيد، شما با دعاهاي خود به آن­ها كمك زيادي خواهيد كرد.

7- آخرين و مهم­ترين مسئله اين­كه هميشه براي طلب حاجتي از خداوند دعا نكنيد، بلکه برای تشكر از چيزهاي خوبي كه داريد و يا اتفاقات خوبي كه براي­تان رخ داده است دعا كنيد، تك تك آنها را نام ببريد خواهيد ديد كه با گذشت زمان تعداد نعمات بيشتري وجود دارند كه بايد از خدا به خاطر آن تشكر كنيد .

سخن آخر :

فقط در جهت اميال و آرزوي­هاي خودتان با خدا ارتباط برقرار نكنيد، كارهايتان را با توكل و اعتماد به خدا و استفاده از روش­هاي بالا انجام دهيد شما شاهد موفقيت­تان در تمام گام­هاي زندگي خواهيد بود.

دانلود پادکست موج فرهنگ قسمت ۱۰ “کلیک کنید”

دانلود پادکست موج فرهنگ قسمت ۹ “کلیک کنید”

دانلود پادکست موج فرهنگ قسمت ۸ “کلیک کنید”

لینک قسمت14:

برجسب ها : , , , , , .

Rate it
آواتار
نویسنده

علی علیزاده

علی علیزاده هستم، مدرس خودشناسی گوینده بازیگر آهنگساز صدابردار/تنظیم کننده

list بایگانی

ارسال نظر (0)

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *